Aanmelden beekparkfestival 2024

Op deze pagina kun je je aanmelden voor onze 12e editie van het Beekparkfestival op zaterdag 8 juni. Je kunt je aanmelden als vrijwilliger en je team inschrijven voor het volleybaltoernooi of de kinderzeskamp. Wees op tijd want de inschrijvingen lopen snel vol!

Copyright Bart Slotman
volunteer, hands, tree-2729696.jpg

VrijwilligerS gezocht!

Het Beekparkfestival wordt jaarlijks georganiseerd door tientallen vrijwilligers. Zonder onze vrijwilligers hebben wij niks, dus heb jij nog een paar uurtjes over? Meld je hieronder aan!

Volleybaltoernooi

Vanwege het succes van vorig jaar is er dit jaar wederom een volleybaltoernooi. Het wordt georganiseerd voor de jeugd (12 tot 18 jaar) en voor volwassenen. Wordt jouw team dit jaar kampioen en nemen jullie de wisselbokaal mee?

volleyball, ball, beach-499983.jpg

Kinderzeskamp

Zowel in de ochtend als in de middag organiseren we traditiegetrouw weer de kinderzeskamp. Ga jij met je team dit jaar naar huis met de wisselbokaal?

Roetsj over de superstormbaan, klim over de apenbrug, of schuif met een topsnelheid over de buikschuifbaan. Dit belooft weer een prachtig spektakel te worden!