Bornsche Maten Loop

4de Editie Bornsche Maten Loop

Op vrijdag 7 juni 2024 vindt de vierde editie van de Bornsche Maten Loop plaats. Het parcours, waarin verharde en gravel paden elkaar afwisselen, loopt om de prachtige wijk de Bornsche Maten. Start en finish locatie is in het Beekpark. Het parcours is te bekijken via onderstaande links.

1,2 km https://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2407825

5,0 km en 10,1 km https://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2508671

Inschrijven
Voorinschrijving is mogelijk tot en met 2 juni 2024 via https://inschrijven.nl/form/2024060750877-nl. Na-inschrijving is mogelijk op 7 juni tot 45 minuten voor aanvang van de wedstrijd bij het wedstrijdsecretariaat in de tent in het Beekpark. De kosten voor inschrijving zijn als volgt.

Afstand                                              voorinschrijving             nainschrijving

Auto & Camper smelter 1,2 km            gratis                              gratis

OVM Twente 5,0 km                        €7,00                                   € 10,00

Des Huizes Makelaars 10,1 km                  € 9,00                                                               € 12,00

Ophalen startnummer

Het is mogelijk om van dinsdag 4 juni tot en met donderdag 6 juni je startnummer op te halen bij Step One, gevestigd aan de Grotestraat 106 in Borne. Op vrijdag 7 juni in de tent in het beekpark, tot een half uur voor de start van de wedstrijd.

Starttijden

De starttijden en bijbehorende afstanden zijn als volgt:

• 18:28 uur: Auto & Camper Smelter 1,2 km (6 – 9 jaar, framerunners)
  • 18:30 uur: Auto & Camper Smelter 1,2 km (6 – 9 jaar)
  • 18:43 uur: Auto & Camper Smelter 1,2 km (10-12 jaar, framerunners)
  • 18:45 uur: Auto & Camper Smelter 1,2 km (10-12 jaar)
  • 19:18 uur: OVM Twente 5,0 km (framerunners)
  • 19:20 uur: OVM Twente 5,0 km
  • 19:28 uur: Des Huizes Makelaars 10,1 km (framerunners)
  • 19:30 uur: Des Huizes Makelaars 10,1 km

Medaille

Na de finish ontvangen alle deelnemers een prachtige medaille.

Prijsuitreiking

Op de 1,2 km worden bekers uitgereikt voor de eerste drie meisjes en jongens in de                  categorie 6-9 jaar en 10 – 12 jaar. Op de 5,0 km en de 10,1 km prijzen voor de eerste 3 dames en eerste 3 heren.

Uitslagen

Alle uitslagen zullen zo spoedig mogelijk na de hardloopwedstrijd terug te vinden zijn op www.uitslagen.nl.

Garderobe

Er is geen gelegenheid om eigendommen achter te laten in een bewaakte garderobe. De organisatie van de Bornsche Maten Loop kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van persoonlijke bezittingen.

Parkeren

Er is beperkte openbare parkeergelegenheid bij de Veste en Beekparkschool. Overig verkeer heeft de mogelijkheid om in de wijk te parkeren (tuinlaan/lover)

Randprogramma

Naast de hardloopwedstrijd met verschillende afstanden is er ook een gezellig randprogramma. Zo is er voor de kinderen een springkussen, is er een ijscokar en kan er na afloop gezellig een drankje worden gedaan in de feesttent met gezellige muziek.

Wij wensen je veel plezier en succes

Organisatie Bornsche Maten Loop

running, athletics, exercise-3586817.jpg